🕊Leslie🕊

用一颗童心看世界
I Won't Back Down - Johnny Cash

磁性嗓音~

小豆之家:

《I Won't Back Down》歌词:

I Won't Back Down


Well I won't back down

我决不让步

No I won't back down

也从来不打退堂鼓

You can stand me up at the gates of hell

你能把我绑在地狱的大门上

But I won't back down

我也要坚持我的信仰


Gonna stand my ground,won't be turned around

我的原则不会拐弯

And I'll keep this world from draggin me down

我的世界从不消沉

gonna stand my ground

这就是我的立场

and I won't back down

我决不让步

Hey baby, there aren't no easy way out

嘿,宝贝,我知道这没那么容易

hey I, will stand my ground

每当你坚持你的立场

and I won't back down

就像一堵墙一样


Well I know what's right, I got just one life

我能明辨是非,我不会白活一回

in a world that keeps on pushin me around

这世界能够任意摆布我

but I'll stand my ground

但是干不掉我的信仰

...and I won't back down

我从不退让


Hey baby, there aren't no easy way out

嘿,宝贝,我知道这没那么容易

hey I, will stand my ground

但是事情就是这样

and I won't back down...

我照样绝不退让

no, I won't back down...

对,老子绝不退让

小豆之家敬上!

评论

热度(11)