🕊Leslie🕊

用一颗童心看世界
Scars - Ronan Keating

Mr*GT:

Sailorsheavenmusic:

*撕心裂肺的声音 至深至迷的感情 怎能抗拒 怎能放弃 痛到尽处 留下永不能磨平的疤......

*堤契诺的秋天还记得那年高三的时候,总要枕着这首歌入睡,好像百年孤独一样的感觉,人都是孤独的,独我。

Scars

Scars are warning signs,
伤疤是警示标志
left behind
被留下
from choices that we made
当我们遇到机会的时候
Scars follow you home,
伤疤跟随你回家
they won't let go,
他们不会离去
they're with you to grave
他们会被你带入坟墓
Everybody has regrets,
每个人都后悔
wounds they wish would heal,
留下伤疤他们希望能够愈合
clocks that won't reset
时间不会重置
But I wouldn't change a thing,
我什么也改变不了
they're such a part of me,
它们是我的一部分
they made me who I am
有了它们我才是我
No apologies
无需道歉
For these scars,
向伤疤
scars.
伤疤
Scars are simply lessons learned,
伤疤是吸取的教训
bridges that we've burned,
我们已经把桥烧掉
so we won't go back
所以我们再也回不去了
Scars show me where I've been,
伤疤告诉我我曾去过的地方
where I shouldn't go again,
我不应该在踏足
keep my heart on track,
让我的心走上正轨
I'm sure, sure before too long,
我确信,才相信
I'll have another souvenir,
我有另一件纪念品
from somewhere that went wrong
从我的错误里来
I wouldn't change a thing,
我什么也改变不了
they're such a part of me,
它们是我的一部分
they made me who I am
有了它们我才是我
No apologies
无需道歉
For these scars,
向伤疤
scars
伤疤
Everybody has regrets,
每个人都后悔
wounds they wish would heal,
留下伤疤他们希望能够愈合
clocks that won't reset
时间不会重置
But I wouldn't change a thing,
我什么也改变不了
they're such a part of me,
它们是我的一部分
they made me who I am
有了它们我才是我
No apologies
无需道歉
For these scars,
向伤疤
scars
伤疤

评论

热度(27)